keyboard_arrow_up

Bemutatkozik legújabb tagunk a GapTo

2021 szeptemberében azzal a céllal hoztuk létre a GapTo-t, hogy a sportiparban, illetve a szolgáltatói szektorban módszertani és technológiai megközelítéseinkkel tudjuk támogatni Partnereinket.

Mi, a GapTo alapítói nemcsak insight-os szakemberek, hanem széles körű sportfogyasztók is vagyunk, sportdiplomáciai tanulmányokkal, NB1-es kosárlabda múlttal, vagy éppen olimpikon felmenővel is rendelkezünk.

Deklarált célunk, hogy olyan insight-os ügynökségként jelenjünk meg a sport és sportmarketing területeken, amely széles körű, adatalapú támogatást képes nyújtani a sport iparág szereplőinek. Megalakulásunk óta azon dolgozunk, hogy a nemzetközi módszertanokat és modelleket a hazai viszonyokra implementáljuk és validáljuk, és ezen keresztül betöltsük azt az űrt, amit ma hazánkban a sportfogyasztói attitűdök, vagy a célzott sportmarketing tevékenységek adat alapú támogatásának hiánya mutat.

Fókuszpontjaink egyrészt általános megközelítésekre, másrészt célzott igényekre is reflektálnak:

  • Sportágak, sportegyesületek sportfogyasztói értéke: sportfogyasztói attitűdökre, sportfogyasztói szegmensekre, és ezeken keresztül egy-egy sportág, vagy egyesület sportfogyasztói értékére fókuszál. A megközelítés alkalmas arra, hogy megértsük a „perem-gyűrű-mag-rajongói” szegmensek méretét és attitűdjeit; valamint, hogy ezen keresztül feltárjuk és track-eljük a sportágak közötti gap-eket.
  • Sportsikerek felhajtóerejének vizsgálata: egy-egy sportsiker (legyen az sportolók által előidézett, vagy sikeres haza (mega)sportrendezvény) hatása az adott sportágra és ez a hatás – felhajtóerő – meddig tart és milyen formában jelenik meg.
  • Sportegyesületek, sportolók márkaértékének meghatározása: egy olyan komplex keretrendszer, ami jóval túlmutat a sportfogyasztói érték meghatározásánál. Ebben az esetben Partnereinknek olyan megoldásokat nyújtunk, ami képes kezelni, egy platformra integrálni és nyomon követni a különböző forrásból származó marketing célú adatokat.

A GapTo-nál hiszünk benne, hogy most, az MMSZ Sportmarketing Tagozatához való csatlakozásunkkal az első kézzel fogható jelét adjuk annak, hogy a GapTo csapata készen áll a hazai sportélet és sportfogyasztók mélyebb megértésére és ezen keresztül a sportipar szereplőinek támogatására.

www.gapto.hu