PÁLYÁZAT BEMUTATÁSA
Az MMSZ Sportmarketing Tagozata által idén második alkalommal megrendezett és kiosztott Sportmarketing Díj kiváló lehetőség arra, hogy a kommunikációs szakemberek már megvalósult hazai példákon keresztül megmutassák és megismerjék a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb kampányait és ezek üzleti jelentőségét.
A pályázatok beérkezésének határideje: 2021.02.07. Az anyagot az info@sportmarketingtagozat.hu e-mail címre várjuk.
Kategóriák
Független értékelő cég által végzett online és social media monitoring alapján meghatározott TOP 10-es lista mindhárom kategóriában.
A lista kialakításánál azzal a feltételezéssel és egyszerűsítéssel élünk, hogy az online és social media megjelenések azonos irányban és trendben mozognak az offline megjelenésekkel, ezáltal azok beemelése nem szükséges, mert nem jelentene eltérést a listás helyezésekben.
Eredmények:
A legértékesebb sportoló:
1.Hosszú Katinka
2.Szoboszlai Dominik
3.Kapás Boglárka
A legértékesebb sportcsapat:
1. Ferencvárosi Torna Club
2. Telekom Veszprém
3. Győri Audi ETO KC
A legértékesebb e-sportoló:
1. Molnár Gábor
2. Subicz Dániel
3. Bereznay Dániel
Egyéni sportoló, sportcsapat, esport, egyesület, szövetség támogatásán keresztül a szponzoráló cég vagy annak brandje és a támogatott sportoló/csapat hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.
Eredmények:
Arany fokozat: Szerencsejáték Zrt. (Tippmix márka) és Milák Kristóf együttműködés
Ezüst fokozat: LV Sport – Amorim és Mikler Kollekció by hummel
Egyéni sportoló vagy sportcsapat részére, aki 2019 november óta – az elmúlt egy évben – új eszközökkel, kreatív, újszerű és egyedi megközelítésben használták valamely social media csatornájukat. Ezzel példát állítva a piac többi szereplőjének a social média hatékony és innovatív integrálásával a sportolói brand építés támogatására és a szurkolói azonosulás megsegítésére.
Eredmények:
Arany fokozat: EHB 2022 Nonprofit Kft
Ezüst fokozat: SBI Promotion Kft – Fittparade Gym Sports Festival
Ezüst fokozat: Budapest Honvéd FC
Bronz fokozat: Budapest Cowbells
Bronz fokozat: Molnár Ábel
Dedikáltan a járványhelyzetre és a covid-19-re reagáló legjobb kampány, marketing célú együttműködés / kommunikáció díjazására életre hívott kategória. Ide tartozik: social media kommunikáció (poszt vagy sorozat), társadalmi felhívás, aktivizáció. Díjazásra kerül: szponzoráló cég van annak brandje, ügynökség, sportoló/csapat.
Eredmények:
Arany fokozat: Bowman and Becker Kft – futniszep.hu
Arany fokozat: Ferencvárosi Torna Club – SPORTFIVE Hungary Kft
Ezüst fokozat: FK DAC 1904
Ezüst fokozat: Nyíregyháza MJV – Mozdulj Nyíregyháza!
Nem pályázható.
A Tagozat vezetősége által odaítélt díj, a zsűri beleegyezésével és hozzájárulásával.
A díj missziója kiemelni azokat a szponzoráló cégeket, akik a váratlanul kialakult helyzetben – amelynek a sportéletre vonatkozó legmeghatározóbb következménye a Tokiói Olimpiai Játékok halasztása volt, ami a történelem első halasztott olimpiájaként vonul be a történelembe – kiálltak szponzorált sportolóik, csapataik mellett és/vagy új kampánnyal is erősítették összekapcsolódásukat az említett tényezők ellenére is.
Nyertes:
Szerencsejáték Zrt.