Rólunk
BEMUTATKOZÁS
A Tagozat az 1990-ban alakult Magyar Marketing Szövetség részeként 2014-ben jött létre azzal a szándékkal, hogy összefogja a honi sportmarketing társadalmat és növelje a sportmarketing szakma megítélését, presztízsét, amely cél eléréséhez kiemelten fontos a szakma és a sport iránt szenvedélyesen érdeklődő egyének és a sportban aktívan tevékenykedő szakemberek bevonása és összefogása.
VÍZIÓ
Szeretnénk Magyarország megkerülhetetlen sportszakmai eligazodási pontja, mérvadó szakmai szervezete lenni.
MISSZÓ
Fontosnak tartjuk, hogy összefogjuk a sportmarketing társadalmat, saját és tagjaink munkája által növeljük a szakma megítélését, presztízsét.
Találkozási pontot szeretnénk jelenteni a sportolók és szponzorok számára, a sportolók pályán kívüli teljesítményét, sportolói márkáját megismertetve a cégekkel és összekapcsolni az általuk képviselt értékekkel.
A sportszponzoráció, mint marketing eszköz egyre fontosabb részét képezi a hazai marketingkommunikációnak is.A terület azonban Magyarországon még nem rendelkezik olyan hagyományokkal, mint a nyugati országokban, ezért szükséges a piaci résztvevők és a teljes piac folyamatos edukálása a témában.
Célunk a teljes sportpiac integrálása, közösség építése.
Az elnökség
the path sports management - CEO
BCE Sportgazdaságtani Kutatóközpont, Sportközgazdász mesterszak - igazgató, szakfelelős-egyetemi docens
Infinety Group, alapító tulajdonos - ügyvezető
Teqball Group - társalapító
a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary Kft. - ügyvezető igazgató