keyboard_arrow_up
Unlocking GenZ – új éra a sportban – MEGHÍVÓ

Május 19-én 13 órától kerül megrendezésre a Bozsik Arénában az  című eseményünk, amelyre sok szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt. Az esemény házigazdája Trunk Tamás élsportoló, influenszer, író lesz, aki segítségével betekintést nyerhetünk a Z generáció és a sport kapcsolatába. A délután során számos érdekes előadáson és panelbeszélgetésen vehetnek részt az eseményre látogatók, körbejárva a GenZ […]

Az NFT jelene és hatása a sport piacra

Vajon megtörténhet, hogy egy labdarúgó sztár piaci értéke magasabb a digitális valóságban, mint a való életben? A metaverzumban igazából az esport fogja jelenti majd a „valódi“ sportolást ? Miért veszi meg valaki James Lebron zsákolását vagyonokért NFT formájában, amikor egyszerűen letöltheti a jelenetet az internetről? A kérdések talán egy futurisztikus filmet idéznek, pedig a jelenről […]

SYNLAB Akadémia – Európában egyedülálló sportdiagnosztikai képzés szakembereknek

A Magyar Olimpiai Bizottsággal és a Magyar Edzők Társaságával karöltve indít képzést a SYNLAB AG első körben Magyarországon azzal a céllal, hogy a labordiagnosztikát közelebb hozza a sportszakmához a sportolók sikeres felkészülése érdekében. Szeretnél többet tudni arról, hogy milyen legális módszerekkel lehet tovább növelni sportolóid teljesítményét? Mi az a sportlabor? Hogyan alkalmazz adatalapú döntéshozatalt a […]

Alakítsuk együtt a magyar sport jövőjét!

A Magyar Marketing Szövetség részeként működő Tagozatunk célja a sportmarketing szakma megítélésének, presztízsének növelése, amelynek eléréséhez kiemelten fontos a szakma és a sport iránt szenvedélyesen érdeklődők és a sportban aktívan tevékenykedő szakemberek bevonása és összefogása – a Sportsmarketing.hu oldalán megjelent cikkből az is kiderült, hogy miért éri meg a Tagozat szakmai közösségéhez tartozni, és milyen […]

Bánhegyi Zsófia: „Hiszek abban, hogy a magyar sportmarketingben is kulcsfontosságú a párbeszéd és az innováció”

Három éve gyorsult fel igazán a Szerencsejáték Zrt. digitális és marketingkommunikációs átalakulása, amely során a nemzeti lottótársaság megújult szemléletmóddal innovatív megoldásokra törekszik a sportmarketing területén is. A vállalat képviseletében Bánhegyi Zsófia marketing- és kommunikációs igazgatóval beszélgettünk a magyar sport üzleti ökoszisztémájának fejlődéséről és a tudásmegosztás fontosságáról. Az interjúból többek között az is kiderül, hogy kínálati […]

Koczka Gergely: „Jó érzés, hogy tudunk beszélgetni hasonló gondolkodású emberekkel, akik szintén tenni szeretnének a sportért”

A magyar pénzügyi kultúra sajnos még mindig mélyen van, de már látszik a fény az alagút végén. A sportéletet 10 évig átható konjunktúra és fejlődés ezt a piacot is magával húzta, és egyre tudatosabban kezelik a sportolók a megtakarításaikat, valamint a karrierjükkel járó kockázatokat. A Tagozat most ezen a fronton is erősít: csatlakozott közösségünkhöz ugyanis […]

Hogyan hozható közelebb egy tradícionális téli sport a Z-generációhoz? – Trunk Tamás cikk

A téli sportok többsége évtizedek, sőt, évszázadok óta az emberiség részeValljuk be, ha innovációról és a trendekhez való alkalmazkodásról van szó, nem a síelés, a biatlon vagy a szánkó jut először eszünkbe – a megújulásra, a sztárokra, a különleges egyéniségekre ugyanakkor ezekben a sportágban is szükség van. És szerencsére egyre több van belőlük! Trunk Tamás, […]

Michal Krcek: Ne másoljuk a nyugati klubokat, hanem okos megoldásokkal előzzük meg őket!

Michal Krcek hosszú éveket töltött el a médiában, majd saját üzleteit építette Csehországban és Romániában, jelenleg pedig gyerekkora óta imádott csapatát segíti üzletfejlesztési menedzsereként. A grazi Future of Football Business konferencián beszélgettünk vele munkájának sajátosságairól, a cseh, illetve a kelet-európai piacról, logó váltásról, és arról, hogy hogyan lehet sikeres a Sparta Praha az üzleti életben. […]

Ízlések és pofonok, avagy ki nyerte idén a “világ legszebb futballmeze” versenyt?

A 2021/22-es szezon hazai, idegenbeli és harmadik számú mezeinek többségét már bemutatták a klubcsapatok, ezért a SportBible kiválasztotta szubjektív véleménye alapján a 20 legszebb dresszt a világ minden tájáról. A portál szerint a mezdesign egy újabb kiemelkedő évet tudhat maga mögött, ahol a nagyobb és kisebb márkák is igazi versenyt futottak, új trendeket hoztak létre, […]

A Ronaldo effekt – itt az új világrekord a merchandising eladásokban!

Amióta hivatalossá vált a Manchester Unitedhez történő szenzációs visszatérése, Cristiano Ronaldo mezeladásai új értékesítési rekordot döntöttek az angol futballóriás e-kereskedelmi platformján keresztül. A nagy bejelentés után néhány nappal, szeptember 2-án az MU nyilvánosságra hozta, hogy a portugál sztár visszakapja az ikonikus hetes számú mezt, amelyet előző, 2003 és 2009 közötti manchesteri időszakában is viselt. A […]