keyboard_arrow_up
Bánhegyi Zsófia: „Hiszek abban, hogy a magyar sportmarketingben is kulcsfontosságú a párbeszéd és az innováció”

Három éve gyorsult fel igazán a Szerencsejáték Zrt. digitális és marketingkommunikációs átalakulása, amely során a nemzeti lottótársaság megújult szemléletmóddal innovatív megoldásokra törekszik a sportmarketing területén is. A vállalat képviseletében Bánhegyi Zsófia marketing- és kommunikációs igazgatóval beszélgettünk a magyar sport üzleti ökoszisztémájának fejlődéséről és a tudásmegosztás fontosságáról. Az interjúból többek között az is kiderül, hogy kínálati […]

Koczka Gergely: „Jó érzés, hogy tudunk beszélgetni hasonló gondolkodású emberekkel, akik szintén tenni szeretnének a sportért”

A magyar pénzügyi kultúra sajnos még mindig mélyen van, de már látszik a fény az alagút végén. A sportéletet 10 évig átható konjunktúra és fejlődés ezt a piacot is magával húzta, és egyre tudatosabban kezelik a sportolók a megtakarításaikat, valamint a karrierjükkel járó kockázatokat. A Tagozat most ezen a fronton is erősít: csatlakozott közösségünkhöz ugyanis […]

Hogyan hozható közelebb egy tradícionális téli sport a Z-generációhoz? – Trunk Tamás cikk

A téli sportok többsége évtizedek, sőt, évszázadok óta az emberiség részeValljuk be, ha innovációról és a trendekhez való alkalmazkodásról van szó, nem a síelés, a biatlon vagy a szánkó jut először eszünkbe – a megújulásra, a sztárokra, a különleges egyéniségekre ugyanakkor ezekben a sportágban is szükség van. És szerencsére egyre több van belőlük! Trunk Tamás, […]

Michal Krcek: Ne másoljuk a nyugati klubokat, hanem okos megoldásokkal előzzük meg őket!

Michal Krcek hosszú éveket töltött el a médiában, majd saját üzleteit építette Csehországban és Romániában, jelenleg pedig gyerekkora óta imádott csapatát segíti üzletfejlesztési menedzsereként. A grazi Future of Football Business konferencián beszélgettünk vele munkájának sajátosságairól, a cseh, illetve a kelet-európai piacról, logó váltásról, és arról, hogy hogyan lehet sikeres a Sparta Praha az üzleti életben. […]

Ízlések és pofonok, avagy ki nyerte idén a “világ legszebb futballmeze” versenyt?

A 2021/22-es szezon hazai, idegenbeli és harmadik számú mezeinek többségét már bemutatták a klubcsapatok, ezért a SportBible kiválasztotta szubjektív véleménye alapján a 20 legszebb dresszt a világ minden tájáról. A portál szerint a mezdesign egy újabb kiemelkedő évet tudhat maga mögött, ahol a nagyobb és kisebb márkák is igazi versenyt futottak, új trendeket hoztak létre, […]

A Ronaldo effekt – itt az új világrekord a merchandising eladásokban!

Amióta hivatalossá vált a Manchester Unitedhez történő szenzációs visszatérése, Cristiano Ronaldo mezeladásai új értékesítési rekordot döntöttek az angol futballóriás e-kereskedelmi platformján keresztül. A nagy bejelentés után néhány nappal, szeptember 2-án az MU nyilvánosságra hozta, hogy a portugál sztár visszakapja az ikonikus hetes számú mezt, amelyet előző, 2003 és 2009 közötti manchesteri időszakában is viselt. A […]

Brand Finance: A Bayern München a világ legértékesebb futballklub márkája!

A spanyol és angol óriásokat megelőzve 2021-ben már Bayern München áll az élen a világ futballklubjai között a brandérték és a vállalati érték tekintetében is – derült ki a Brand Finance friss kutatásából. A katasztrofálisan sikerült Európai Szuperliga-projekt által az európai elitkluboknak okozott károk, valamint a pályán nyújtott kiemelkedő teljesítmény miatt a Bayern München a […]

Stadionból a közösségi térbe – így hódítják meg az online felületeket a legnagyobb játékosbemutatók

Mutasd be a játékosod, és megmondom, ki vagy! Az európai labdarúgás átigazolási időszaka és a játékosok prezentációja jól jellemzi az elmúlt évek szórakoztatóipari trendjeit: egyre nagyobb a felhajtás, és egyre összetettebb marketing megoldásokat találnak ki a marketingesek. A jutalom? Akár többmillió szurkolót is magad mellé tudsz állítani egy-egy sztár leigazolásával, és még többet hozhatsz ki […]

Sztársportolókból sikeres üzletasszonyok – Így lett 6 profi női sportolóból sikeres vállalkozó

Korábbi cikkünkben már összegyűjtöttünk néhány olyan világsztár férfi sportolót, akik nemcsak a pályán nyújtott teljesítményüknek köszönhetően, hanem a pályán kívüli üzleti érzékük miatt is váltak milliárdossá, ezúttal pedig a nőkön a sor. Jelen összeállításunkban részleteiben is megvizsgáltunk néhány sztársportolót, akik már profi karrierjük alatt elkezdték építeni üzleti vállalkozásaikat, amik idővel aztán komoly bevételt jelentettek a […]

Élsportolókból TOP üzletemberek – sztárok, akik egyszerre több területen is felértek a csúcsra

A sikeres élsportolókkal kapcsolatban rendre a magas fizetésekről szoktak beszélni a szurkolók és az újságírók, pedig rengetegen vannak köztük olyanok, akik a profi karrierjük mellett vállalkozásokat is sikerre vittek. Az alábbi összeállításban összegyűjtöttünk néhány olyan világsztár sportolót, akik nemcsak a pályán nyújtott teljesítményüknek köszönhetően, hanem a pályán kívüli üzleti érzékük miatt is milliárdossá váltak. LeBron […]