keyboard_arrow_up
Dr. András Krisztina: „Itt az ideje, hogy az akadémiai világ szakmai hídként működjön az üzlet és a sport között”

A Corvinus Egyetem Sportgazdaságtani Kutatóközpontjának vezetője, Dr. András Krisztina a magyar sportgazdaság akadémiai világának egyik legnevesebb szakértőjeként vállalta el a Tagozat alelnöki tisztségét. A formális ceremóniát nemsokára tettek is követik, amiben a kulcsszó az összekapcsolás. A „hídszerep” egyetemi emberként, szakfelelős-docensként sem áll távol tőle, sőt: az üzleti szféra és az akadémiai világ közeledése ugyanúgy célja, […]

Igaz András: „Ha nyílt lapokkal játszik az ember, abból lehet tanulni”

Igaz András a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary ügyvezetőjeként évek óta a hazai sportlétesítmény-menedzsment legmagasabb színvonalát képviseli. András a Sportmarketing Tagozat tisztújító ülésén elfogadta az alelnöki felkérést, a tisztség betöltését követően immár a tetteken a sor: első körben a Ferencvárosnál már bevált, jól működő megoldások megosztásán keresztül szeretné segíteni az ökoszisztéma, és a hasonló területen […]

Sportkiválóságok mentorálnak feltörekvő magyar startupokat

Elismert sport- és üzletemberek, Talmácsi Gábor gyorsaságimotor-bajnok, Csisztu Zsuzsa tornászbajnok, Borsányi Gábor Teqball-alapító, valamint dr. Bogdán Csaba és Lóránt András sportmenedzserek mentorálásával indulhatnak sporttechnológiai startupok. A SportTech Startup Programot partnereivel a Startup Campus hirdeti meg és az MFB csoporthoz tartozó Hiventures kockázati tőkebefektetővel közösen a legjobb csapatoknak 20 millió forintos kezdőtőkét biztosítanak a program végén. […]

Négy új alelnökkel bővült az MMSZ Sportmarketing Tagozata

Fontos döntéseket jelentett be a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata az április 21-i közgyűlését követően. A megújuló szervezet elnöke továbbra is a tavalyi évben megválasztott Dudás Hunor (the path sports management) maradt, mellette pedig négy új alelnökkel bővült a Tagozat: Dr. András Krisztina (BCE), Ablonczy Ákos (Infinety Group), Borsányi Gábor (Teqball), és Igaz András (SPORTFIVE […]

Hivatalos: Hatvanezer szurkoló előtt rendeznek bokszmeccset Dallasban!

A rendező Matchroom Sports bejelentése alapján Canelo Alvarez és Billy Joe Saunders a texasi AT&T stadionban 60.000 néző előtt lép majd a ringbe május 8-án. A tavaly márciusi lezárások óta ez lesz az első olyan esemény az Egyesült Államokban, ahol egyszerre ennyi ember tartózkodhat majd legálisan egy rendezvényen. Canelo Alvarez a bokszvilág egyik legnagyobb csillagaként […]

Magyar megoldás a sportszponzoráció élvonalában

Az év legjobb sportszponzorációs projektjeit díjazó ESA Awards üzleti versenyén dobogós helyezést ért el a magyar fejlesztésű ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ szurkolói képküldő alkalmazás. A díjnyertes kampányban az angol Wasps rögbicsapat, valamint telekommunikációs partnere vett részt, akik az applikációnak köszönhetően sokkal közvetlenebb módon kapcsolódhattak szurkolóikhoz, és a járványügyi korlátozások ellenére is a helyszínen -virtuálisan- buzdíthatták […]

Kutatás: Idén már több mint egymilliárd dollárt termel a globális e-sport piac!

Újabb mérföldkőhöz érkezett a bombaformában lévő e-sport piac. A Newzoo idei jelentése szerint a versenyszerű e-sport globális bevétele év végére eléri az 1,1 milliárd dollárt, és az úgynevezett rajongói (enthusiasts) célcsoport is 8,7%-kal, 474 millióra növekszik globális szinten. A kutatás előrejelzése szerint a következő években tovább folytatódhat a kétszámjegyű bővülés, melynek elsődleges mozgatórugója a mobiljátékok […]

Az újítóké a világ: íme 2020 legnagyobb sport innovátorai!

A sportbiznisz szereplői a válság leküzdésében leginkább a saját maguk megújulási képességében, készségében bízhatnak. A tavalyi év rengeteg jó ötletet, rövid- és hosszútávra szóló változtatást hozott. De ki volt ebben a legjobb, és mégis, hogy lehet ezt objektívan megítélni? Az innovációs rangossal évről-évre jelentkező Fast Company ennek járt utána. A Fast Company üzleti magazin évről […]

Márkát építeni nemcsak a legnagyobbaknak lehet!

Mit tanulhatunk a legzöldebb futballcsapat, az angol negyedosztályú Forest Green Rovers példájából?

21. századi szurkolói élmény

Legyen szó a garázscégből kinőtt amerikai techóriásokról, vagy a kis családi vállalkozásként indult, mára európai konglomerátumokká fejlődött vállalatokról, minden sikeres, példamutató cég valamilyen egyedi ötletből született meg.