keyboard_arrow_up
Bemutatkozik legújabb tagunk a GapTo

2021 szeptemberében azzal a céllal hoztuk létre a GapTo-t, hogy a sportiparban, illetve a szolgáltatói szektorban módszertani és technológiai megközelítéseinkkel tudjuk támogatni Partnereinket. Mi, a GapTo alapítói nemcsak insight-os szakemberek, hanem széles körű sportfogyasztók is vagyunk, sportdiplomáciai tanulmányokkal, NB1-es kosárlabda múlttal, vagy éppen olimpikon felmenővel is rendelkezünk. Deklarált célunk, hogy olyan insight-os ügynökségként jelenjünk meg […]

Fifteen Seconds Festival

10.000-en voltak kiváncsiak Európa innovációs és kreatív fesztiváljára. A Dior, a PayPal, Netflix, Etsy, TikTok, Samsung és sok más világcég gondolkoi érkeztek a világ minden tájáról Európa korábbi kulturális fővárosába. Stefan Stücklschweiger, Thiemo Gillissen és Nino Gro. A világ elitjét sorakoztatta tehát  fel a grazi fiatalok által életre hívott Fifteen Seconds Festival – ahol magyar […]

UNLOCKING GENZ – új éra a sportban névvel szakmai délutánt szervezett a MMSZ Sportmarketing Tagozata

Fiatalokról, fiataloktól. A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának missziója a piac edukálása, a piaci szereplők nézőpontjainak megismerése és közelítése, a sport érdekképviselete. Ezen célok vezérelték a Sportmarketing Tagozatot első idei rendezvényének megtartására. Az eseményt a Z generációs szekció hívta életre. A múlt héten tartott szakmai délután házigazdája a Bozsik Aréna volt. A közel 100 fős […]

Unlocking GenZ – új éra a sportban – MEGHÍVÓ

Május 19-én 13 órától kerül megrendezésre a Bozsik Arénában az  című eseményünk, amelyre sok szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt. Az esemény házigazdája Trunk Tamás élsportoló, influenszer, író lesz, aki segítségével betekintést nyerhetünk a Z generáció és a sport kapcsolatába. A délután során számos érdekes előadáson és panelbeszélgetésen vehetnek részt az eseményre látogatók, körbejárva a GenZ […]

Az NFT jelene és hatása a sport piacra

Vajon megtörténhet, hogy egy labdarúgó sztár piaci értéke magasabb a digitális valóságban, mint a való életben? A metaverzumban igazából az esport fogja jelenti majd a „valódi“ sportolást ? Miért veszi meg valaki James Lebron zsákolását vagyonokért NFT formájában, amikor egyszerűen letöltheti a jelenetet az internetről? A kérdések talán egy futurisztikus filmet idéznek, pedig a jelenről […]

SYNLAB Akadémia – Európában egyedülálló sportdiagnosztikai képzés szakembereknek

A Magyar Olimpiai Bizottsággal és a Magyar Edzők Társaságával karöltve indít képzést a SYNLAB AG első körben Magyarországon azzal a céllal, hogy a labordiagnosztikát közelebb hozza a sportszakmához a sportolók sikeres felkészülése érdekében. Szeretnél többet tudni arról, hogy milyen legális módszerekkel lehet tovább növelni sportolóid teljesítményét? Mi az a sportlabor? Hogyan alkalmazz adatalapú döntéshozatalt a […]

Alakítsuk együtt a magyar sport jövőjét!

A Magyar Marketing Szövetség részeként működő Tagozatunk célja a sportmarketing szakma megítélésének, presztízsének növelése, amelynek eléréséhez kiemelten fontos a szakma és a sport iránt szenvedélyesen érdeklődők és a sportban aktívan tevékenykedő szakemberek bevonása és összefogása – a Sportsmarketing.hu oldalán megjelent cikkből az is kiderült, hogy miért éri meg a Tagozat szakmai közösségéhez tartozni, és milyen […]

Bánhegyi Zsófia: „Hiszek abban, hogy a magyar sportmarketingben is kulcsfontosságú a párbeszéd és az innováció”

Három éve gyorsult fel igazán a Szerencsejáték Zrt. digitális és marketingkommunikációs átalakulása, amely során a nemzeti lottótársaság megújult szemléletmóddal innovatív megoldásokra törekszik a sportmarketing területén is. A vállalat képviseletében Bánhegyi Zsófia marketing- és kommunikációs igazgatóval beszélgettünk a magyar sport üzleti ökoszisztémájának fejlődéséről és a tudásmegosztás fontosságáról. Az interjúból többek között az is kiderül, hogy kínálati […]

Koczka Gergely: „Jó érzés, hogy tudunk beszélgetni hasonló gondolkodású emberekkel, akik szintén tenni szeretnének a sportért”

A magyar pénzügyi kultúra sajnos még mindig mélyen van, de már látszik a fény az alagút végén. A sportéletet 10 évig átható konjunktúra és fejlődés ezt a piacot is magával húzta, és egyre tudatosabban kezelik a sportolók a megtakarításaikat, valamint a karrierjükkel járó kockázatokat. A Tagozat most ezen a fronton is erősít: csatlakozott közösségünkhöz ugyanis […]

Hogyan hozható közelebb egy tradícionális téli sport a Z-generációhoz? – Trunk Tamás cikk

A téli sportok többsége évtizedek, sőt, évszázadok óta az emberiség részeValljuk be, ha innovációról és a trendekhez való alkalmazkodásról van szó, nem a síelés, a biatlon vagy a szánkó jut először eszünkbe – a megújulásra, a sztárokra, a különleges egyéniségekre ugyanakkor ezekben a sportágban is szükség van. És szerencsére egyre több van belőlük! Trunk Tamás, […]