keyboard_arrow_up

Négy új alelnökkel bővült az MMSZ Sportmarketing Tagozata

Fontos döntéseket jelentett be a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata az április 21-i közgyűlését követően. A megújuló szervezet elnöke továbbra is a tavalyi évben megválasztott Dudás Hunor (the path sports management) maradt, mellette pedig négy új alelnökkel bővült a Tagozat: Dr. András Krisztina (BCE), Ablonczy Ákos (Infinety Group), Borsányi Gábor (Teqball), és Igaz András (SPORTFIVE Hungary) is elfogadta a jelölést, és egyöntetű megválasztásra került a tagok által.

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata a megújulás folyamatában. Az április 21-én tartott közgyűlés napirendjének legfontosabb pontja az elnökség tisztújítása volt.

A videókonferencián résztvevő tagok egyértelmű szavazásának értelmében a Sportmarketing Tagozat alelnöki tisztségét tölti be mostantól:

  • András Krisztina, a Budapesti Corvinus Egyetem Üzleti Gazdaságtan Tanszékének egyetemi docense
  • Ablonczy Ákos, az Infinety Group ügyvezető tulajdonosa
  • Borsányi Gábor, a Teqball társalapítója
  • Igaz András, a SPORTFIVE Hungary ügyvezető igazgatója

A szervezet elnöke továbbra is Dudás Hunor, a the path sports management ügyvezetője. Az elnökség kiemelt célja a honi sportmarketing társadalom összefogása és a szakma megítélésének, presztízsének növelése az előttünk álló időszakban. Ehhez elengedhetetlen a mostani létszámbővítés, és az iparágban jártas alelnökök szakmai tudásának, szemléletének és tapasztalatainak bevonása.