Tagság
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának célja a honi sportmarketing társadalom összefogása és a sportmarketing szakma megítélésének, presztízsének növelése, amely cél eléréséhez kiemelten fontos a sportmarketing szakma és tevékenységi kör összes résztvevőjének és szereplőjének bevonása.
A Tagozat és annak munkája a szakmában releváns párbeszédek és tevékenységek aktív központjaként kíván szolgálni. Ez volt az elsődleges szempont, amikor az előttünk álló ciklusra a Tagozat vezetősége megalkotta az új tagi struktúrát és megalkotta a különböző típusú tagoknak szóló értékajánlatát, hiszen a tagozat stratégiájának fő fókusza az értékteremtés, edukáció és közösségépítés.
Kiemelten fontosnak tartjuk a szakmában aktív, értékes ‘know-how’-val rendelkező cégek, a tapasztalt és hatalmas tudás bízisú nemzetközi és országos szövetségek, sport klubok és felsőoktatási intézmények, a szakma és a sport iránt szenvedélyesen érdeklődő egyének és a sportban aktívan tevékenykedő szakemberek bevonását.Természetesen a szakma központjában álló sportolók tudása, tapasztalataik és igényeik mellett.
Kategóriák
Kattints a kártyákra a részletekért!
apartment Vállalati
A Sportmarketing Tagozati tagság az alábbi értékeket teremti a vállalati tagok számára:
- Magába foglalja az MMSZ tagságot is.
- Kommunikáció – szakmai anyagok publikálása, megjelenés a hírlevélben
- Networking – közvetlen összekötés sportolókkal, társvállalkozói hálózat kiépítése
- Know-how
- Toborzási lehetőség
sync_alt Partneri
Sportági szakszövetségek, sportklubok és egyetemeknek szánt tagsági kategória
- Kommunikáció – megjelenés hírlevélben, case study-k/interjúk publikálása, előadási lehetőség
- Szponzori lehetőségek
- Know-how – tagok számára szervezett workshopok
- Toborzási lehetőség
person Magánszemélyeknek
Magánszemélyeknek, diákoknak és profi sportolóknak összeállított kialakított kategória.
- Sportszakmai betekintés – hírek, interjúk
- R&D szakmai együttműködések
- Sportolók számára: management/szponzor cégekkel való együttműködési lehetőség