keyboard_arrow_up
Az év mezbemutató kampánya: 100 ezer eladott dressz mindössze egy hét alatt!

Tokenizáció, kiterjesztett valóság és a szurkolók bevonása a tervezésbe – avagy ilyen az, amikor a sportinnovációk szinergiában működnek egymással. Exkluzív történet egyenesen Brazíliából! Brazília egyik legrégebben alapított és legnagyobb szurkolói bázissal rendelkező labdarúgócsapata, az Atlético Mineiro úgy tűnik, már a merchandising történelmében is nyomot fog hagyni, miután bemutatta a legújabb hivatalos mezét, melynek megálmodója egy […]

Magyar megoldás a sportszponzoráció élvonalában

Az év legjobb sportszponzorációs projektjeit díjazó ESA Awards üzleti versenyén dobogós helyezést ért el a magyar fejlesztésű ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ szurkolói képküldő alkalmazás. A díjnyertes kampányban az angol Wasps rögbicsapat, valamint telekommunikációs partnere vett részt, akik az applikációnak köszönhetően sokkal közvetlenebb módon kapcsolódhattak szurkolóikhoz, és a járványügyi korlátozások ellenére is a helyszínen -virtuálisan- buzdíthatták […]