keyboard_arrow_up
Bánhegyi Zsófia: „Hiszek abban, hogy a magyar sportmarketingben is kulcsfontosságú a párbeszéd és az innováció”

Három éve gyorsult fel igazán a Szerencsejáték Zrt. digitális és marketingkommunikációs átalakulása, amely során a nemzeti lottótársaság megújult szemléletmóddal innovatív megoldásokra törekszik a sportmarketing területén is. A vállalat képviseletében Bánhegyi Zsófia marketing- és kommunikációs igazgatóval beszélgettünk a magyar sport üzleti ökoszisztémájának fejlődéséről és a tudásmegosztás fontosságáról. Az interjúból többek között az is kiderül, hogy kínálati […]

Vis maior helyzetben a tokiói olimpia szponzorai – kártérítések, átszervezések, kritikák nehezítik a NOB életét

Noha a delta variáns felülírta olimpiai terveket, a szponzorok igyekeznek alkalmazkodni ahhoz, hogy a 2021-ben tartott ötkarikás játékokat a szervezők nézők nélkül tartják meg. A legnehezebb helyzetben a helyi cégek, közöttük is az utazási irodák és a légitársaságok vannak. De olyan partner is van, aki új ötletekkel igyekszik kihozni a legtöbbet a figyelemből: az Asahi […]

Magyar megoldás a sportszponzoráció élvonalában

Az év legjobb sportszponzorációs projektjeit díjazó ESA Awards üzleti versenyén dobogós helyezést ért el a magyar fejlesztésű ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ szurkolói képküldő alkalmazás. A díjnyertes kampányban az angol Wasps rögbicsapat, valamint telekommunikációs partnere vett részt, akik az applikációnak köszönhetően sokkal közvetlenebb módon kapcsolódhattak szurkolóikhoz, és a járványügyi korlátozások ellenére is a helyszínen -virtuálisan- buzdíthatták […]