keyboard_arrow_up
Bánhegyi Zsófia: „Hiszek abban, hogy a magyar sportmarketingben is kulcsfontosságú a párbeszéd és az innováció”

Három éve gyorsult fel igazán a Szerencsejáték Zrt. digitális és marketingkommunikációs átalakulása, amely során a nemzeti lottótársaság megújult szemléletmóddal innovatív megoldásokra törekszik a sportmarketing területén is. A vállalat képviseletében Bánhegyi Zsófia marketing- és kommunikációs igazgatóval beszélgettünk a magyar sport üzleti ökoszisztémájának fejlődéséről és a tudásmegosztás fontosságáról. Az interjúból többek között az is kiderül, hogy kínálati […]

Borsányi Gábor: Merjünk végre nagyot álmodni!

Teqball társalapító, ötletgazda, a Nemzetközi Teqball szövetség (FITEQ) elnöke – Borsányi Gábor az elmúlt években nemcsak a magyar, hanem a nemzetközi sportvilágban is egyre ismertebb és elismertebb szakemberré vált. Története sokak számára inspiráló, az általa megálmodott hajlított asztal ötletéből a Teqball mára a világ leggyorsabban fejlődő sportága lett. Több mint száz országban van már sportági […]