keyboard_arrow_up
Díjazták a legjobb magyar sportmarketing megoldásokat

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal díjazta az év legjobb sportmarketing megoldásait. A legértékesebb sportolók rangsorában Hosszú Katinka végzett az élen, a legjobb szponzorációs megoldás a Szerencsejáték Zrt. és Milák Kristóf együttműködése lett, míg a legkreatívabb közösségi média kampányt a jövő évi kézilabda-Eb-t szervező EHB 2022 Nonprofit Kft mutatta be, de a Ferencváros […]

Igaz András: „Ha nyílt lapokkal játszik az ember, abból lehet tanulni”

Igaz András a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary ügyvezetőjeként évek óta a hazai sportlétesítmény-menedzsment legmagasabb színvonalát képviseli. András a Sportmarketing Tagozat tisztújító ülésén elfogadta az alelnöki felkérést, a tisztség betöltését követően immár a tetteken a sor: első körben a Ferencvárosnál már bevált, jól működő megoldások megosztásán keresztül szeretné segíteni az ökoszisztéma, és a hasonló területen […]