keyboard_arrow_up
Alakítsuk együtt a magyar sport jövőjét!

A Magyar Marketing Szövetség részeként működő Tagozatunk célja a sportmarketing szakma megítélésének, presztízsének növelése, amelynek eléréséhez kiemelten fontos a szakma és a sport iránt szenvedélyesen érdeklődők és a sportban aktívan tevékenykedő szakemberek bevonása és összefogása – a Sportsmarketing.hu oldalán megjelent cikkből az is kiderült, hogy miért éri meg a Tagozat szakmai közösségéhez tartozni, és milyen […]

Díjazták a legjobb magyar sportmarketing megoldásokat

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal díjazta az év legjobb sportmarketing megoldásait. A legértékesebb sportolók rangsorában Hosszú Katinka végzett az élen, a legjobb szponzorációs megoldás a Szerencsejáték Zrt. és Milák Kristóf együttműködése lett, míg a legkreatívabb közösségi média kampányt a jövő évi kézilabda-Eb-t szervező EHB 2022 Nonprofit Kft mutatta be, de a Ferencváros […]