keyboard_arrow_up
Az NFT jelene és hatása a sport piacra

Vajon megtörténhet, hogy egy labdarúgó sztár piaci értéke magasabb a digitális valóságban, mint a való életben? A metaverzumban igazából az esport fogja jelenti majd a „valódi“ sportolást ? Miért veszi meg valaki James Lebron zsákolását vagyonokért NFT formájában, amikor egyszerűen letöltheti a jelenetet az internetről? A kérdések talán egy futurisztikus filmet idéznek, pedig a jelenről […]

Az év mezbemutató kampánya: 100 ezer eladott dressz mindössze egy hét alatt!

Tokenizáció, kiterjesztett valóság és a szurkolók bevonása a tervezésbe – avagy ilyen az, amikor a sportinnovációk szinergiában működnek egymással. Exkluzív történet egyenesen Brazíliából! Brazília egyik legrégebben alapított és legnagyobb szurkolói bázissal rendelkező labdarúgócsapata, az Atlético Mineiro úgy tűnik, már a merchandising történelmében is nyomot fog hagyni, miután bemutatta a legújabb hivatalos mezét, melynek megálmodója egy […]