keyboard_arrow_up
Hogyan hozható közelebb egy tradícionális téli sport a Z-generációhoz? – Trunk Tamás cikk

A téli sportok többsége évtizedek, sőt, évszázadok óta az emberiség részeValljuk be, ha innovációról és a trendekhez való alkalmazkodásról van szó, nem a síelés, a biatlon vagy a szánkó jut először eszünkbe – a megújulásra, a sztárokra, a különleges egyéniségekre ugyanakkor ezekben a sportágban is szükség van. És szerencsére egyre több van belőlük! Trunk Tamás, […]

Brand Finance: A Bayern München a világ legértékesebb futballklub márkája!

A spanyol és angol óriásokat megelőzve 2021-ben már Bayern München áll az élen a világ futballklubjai között a brandérték és a vállalati érték tekintetében is – derült ki a Brand Finance friss kutatásából. A katasztrofálisan sikerült Európai Szuperliga-projekt által az európai elitkluboknak okozott károk, valamint a pályán nyújtott kiemelkedő teljesítmény miatt a Bayern München a […]

Stadionból a közösségi térbe – így hódítják meg az online felületeket a legnagyobb játékosbemutatók

Mutasd be a játékosod, és megmondom, ki vagy! Az európai labdarúgás átigazolási időszaka és a játékosok prezentációja jól jellemzi az elmúlt évek szórakoztatóipari trendjeit: egyre nagyobb a felhajtás, és egyre összetettebb marketing megoldásokat találnak ki a marketingesek. A jutalom? Akár többmillió szurkolót is magad mellé tudsz állítani egy-egy sztár leigazolásával, és még többet hozhatsz ki […]

Sztársportolókból sikeres üzletasszonyok – Így lett 6 profi női sportolóból sikeres vállalkozó

Korábbi cikkünkben már összegyűjtöttünk néhány olyan világsztár férfi sportolót, akik nemcsak a pályán nyújtott teljesítményüknek köszönhetően, hanem a pályán kívüli üzleti érzékük miatt is váltak milliárdossá, ezúttal pedig a nőkön a sor. Jelen összeállításunkban részleteiben is megvizsgáltunk néhány sztársportolót, akik már profi karrierjük alatt elkezdték építeni üzleti vállalkozásaikat, amik idővel aztán komoly bevételt jelentettek a […]