keyboard_arrow_up
Michal Krcek: Ne másoljuk a nyugati klubokat, hanem okos megoldásokkal előzzük meg őket!

Michal Krcek hosszú éveket töltött el a médiában, majd saját üzleteit építette Csehországban és Romániában, jelenleg pedig gyerekkora óta imádott csapatát segíti üzletfejlesztési menedzsereként. A grazi Future of Football Business konferencián beszélgettünk vele munkájának sajátosságairól, a cseh, illetve a kelet-európai piacról, logó váltásról, és arról, hogy hogyan lehet sikeres a Sparta Praha az üzleti életben. […]

Ízlések és pofonok, avagy ki nyerte idén a “világ legszebb futballmeze” versenyt?

A 2021/22-es szezon hazai, idegenbeli és harmadik számú mezeinek többségét már bemutatták a klubcsapatok, ezért a SportBible kiválasztotta szubjektív véleménye alapján a 20 legszebb dresszt a világ minden tájáról. A portál szerint a mezdesign egy újabb kiemelkedő évet tudhat maga mögött, ahol a nagyobb és kisebb márkák is igazi versenyt futottak, új trendeket hoztak létre, […]

A Ronaldo effekt – itt az új világrekord a merchandising eladásokban!

Amióta hivatalossá vált a Manchester Unitedhez történő szenzációs visszatérése, Cristiano Ronaldo mezeladásai új értékesítési rekordot döntöttek az angol futballóriás e-kereskedelmi platformján keresztül. A nagy bejelentés után néhány nappal, szeptember 2-án az MU nyilvánosságra hozta, hogy a portugál sztár visszakapja az ikonikus hetes számú mezt, amelyet előző, 2003 és 2009 közötti manchesteri időszakában is viselt. A […]

Brand Finance: A Bayern München a világ legértékesebb futballklub márkája!

A spanyol és angol óriásokat megelőzve 2021-ben már Bayern München áll az élen a világ futballklubjai között a brandérték és a vállalati érték tekintetében is – derült ki a Brand Finance friss kutatásából. A katasztrofálisan sikerült Európai Szuperliga-projekt által az európai elitkluboknak okozott károk, valamint a pályán nyújtott kiemelkedő teljesítmény miatt a Bayern München a […]

Stadionból a közösségi térbe – így hódítják meg az online felületeket a legnagyobb játékosbemutatók

Mutasd be a játékosod, és megmondom, ki vagy! Az európai labdarúgás átigazolási időszaka és a játékosok prezentációja jól jellemzi az elmúlt évek szórakoztatóipari trendjeit: egyre nagyobb a felhajtás, és egyre összetettebb marketing megoldásokat találnak ki a marketingesek. A jutalom? Akár többmillió szurkolót is magad mellé tudsz állítani egy-egy sztár leigazolásával, és még többet hozhatsz ki […]

Sztársportolókból sikeres üzletasszonyok – Így lett 6 profi női sportolóból sikeres vállalkozó

Korábbi cikkünkben már összegyűjtöttünk néhány olyan világsztár férfi sportolót, akik nemcsak a pályán nyújtott teljesítményüknek köszönhetően, hanem a pályán kívüli üzleti érzékük miatt is váltak milliárdossá, ezúttal pedig a nőkön a sor. Jelen összeállításunkban részleteiben is megvizsgáltunk néhány sztársportolót, akik már profi karrierjük alatt elkezdték építeni üzleti vállalkozásaikat, amik idővel aztán komoly bevételt jelentettek a […]

Élsportolókból TOP üzletemberek – sztárok, akik egyszerre több területen is felértek a csúcsra

A sikeres élsportolókkal kapcsolatban rendre a magas fizetésekről szoktak beszélni a szurkolók és az újságírók, pedig rengetegen vannak köztük olyanok, akik a profi karrierjük mellett vállalkozásokat is sikerre vittek. Az alábbi összeállításban összegyűjtöttünk néhány olyan világsztár sportolót, akik nemcsak a pályán nyújtott teljesítményüknek köszönhetően, hanem a pályán kívüli üzleti érzékük miatt is milliárdossá váltak. LeBron […]

Az év mezbemutató kampánya: 100 ezer eladott dressz mindössze egy hét alatt!

Tokenizáció, kiterjesztett valóság és a szurkolók bevonása a tervezésbe – avagy ilyen az, amikor a sportinnovációk szinergiában működnek egymással. Exkluzív történet egyenesen Brazíliából! Brazília egyik legrégebben alapított és legnagyobb szurkolói bázissal rendelkező labdarúgócsapata, az Atlético Mineiro úgy tűnik, már a merchandising történelmében is nyomot fog hagyni, miután bemutatta a legújabb hivatalos mezét, melynek megálmodója egy […]

Vis maior helyzetben a tokiói olimpia szponzorai – kártérítések, átszervezések, kritikák nehezítik a NOB életét

Noha a delta variáns felülírta olimpiai terveket, a szponzorok igyekeznek alkalmazkodni ahhoz, hogy a 2021-ben tartott ötkarikás játékokat a szervezők nézők nélkül tartják meg. A legnehezebb helyzetben a helyi cégek, közöttük is az utazási irodák és a légitársaságok vannak. De olyan partner is van, aki új ötletekkel igyekszik kihozni a legtöbbet a figyelemből: az Asahi […]

Ki tudja-e szolgálni a szponzort egy sportoló úgy, hogy nem alakít ki és tart fenn komolyabb social media jelenlétet? – Trend FM rádió interjú

Trunk Tamás Z-generációs sportoló-influencer Tagozatunk Z generációs szekciójának vezetője, valamint Sinka Gabriella, a Neticle marketingvezetője voltak a Trend FM Sportérték c. műsorának vendégei. Tomi és Gabi többek között arról beszélt Imre Lőrinc műsorvezető társaságában, hogy: – Ki tudja-e szolgálni a szponzort egy sportoló úgy, hogy nem alakít ki és tart fenn komolyabb social media jelenlétet? – […]